+370 46 325 325 info@salna.lt

Garantinis aptarnavimas

Papildoma garantija

Papildoma garantija yra analogiška gamintojo suteiktajai garantijai, tik ilgiau galioja. Įsigiję garantijos pratęsimą užtikrinsite Jūsų investicijos apsaugą. Siūlome vienerių, dviejų, bei trijų metų papildomos garantijos terminus įsigytoms prekėms.

 Papildomai garantijai galioja tokios pat garantinio remonto sąlygos, kaip ir standartinės gamintojo suteiktos garantijos.  Jas galite rasti čia

 Papildomos garantijos kainą, galite matyti puslpyje prie kiekvienos prekės, kuriai ši paslauga yra galima.

 Papildoma garantija pradeda galioti tik pasibaigus standartinei gamintojo garantijai, kol galioja gamintojo garantija reikia kreiptis į šios prekės garantijos aptarnavimo centrą.

 Sugedus buitinei technikai po gamintojo suteikto garantinio termino ir turint papildomą garantiją prekei, prašome susiekti su mumis ir informtuoti. Mes savo ruožtu užtikrinsime nemokamą :

* sugedusių detalių keitimą;

* prekės taisymą;

* stambiagabaritinių (nuo 50 kg.) prekių taisymą kliento namuose arba jų gabenimą į taisyklą ir atgal;

GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI

1. Jūsų šaldytuvą, šaldiklį, ar kitą buitinės ar pramoninės technikos įrenginį suremontuos mūsų ar įgaliotos įmonės specialistai.
2. Garantiniai įsipareigojimai netaikomi:

  •     gedimams, atsiradusiems dėl stichinių nelaimių, gaisrų, naudotojo neatsargumo ir netinkamo eksploa-tavimo;
  •     esant elektros tinklo sutrikimams;
  •     prietaiso spalvos pakitimams (pageltimams, užsiteršimams ir pan.) ir rūdijimams;
  •     sužalojimams, padarytiems eksploatuojant (valymo, skutimo įbrėžimams ir kitiems mechaninių pažeidimų padarytiems defektams);
  •     defektams, atsiradusiems transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
  •     gaminio priedams, eksploatacinėms medžiagoms, pvz., nuotolinio valdymo pultams, keičiamoms lempoms, filtrams, lentynoms, dėžėms, rankenėlėms ir pan.;
  •     aptiktiems pažeidimams, kuriuos sukėlė pašalinių daiktų, medžiagų, skysčių arba vabzdžių patekimas į vidų, nepašalinus kalkių iš buitinio prietaiso.

3.    Garantinė priežiūra gali būti nutraukta anksčiau negu numatyta, jeigu:

  •     prietaisas buvo eksploatuojamas ne pagal paskirtį ir ne vartotojo namų ūkyje, tenkinant asmeninius jo poreikius;
  •     prietaisas buvo eksploatuojamas netinkamoje patalpoje, pvz., drėgnoje, šaltoje ar pan.;
  •     prietaisas buvo sąmoningai sugadintas.

4. Defektai ar pažeidimai dėl gamintojo kaltės, aptikti garantinės apžiūros metu, šalinami nemokamai autorizuotos paslaugų įmonės, nurodytos garantiniame talone.
5. Nepateisinamai iškviesto technikos priežiūros punkto darbuotojo atvykimo išlaidas klientas apmoka pagal įmonės paslaugų įkainius.

Pristatant prekę garantiniam remontui, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (šią sąskaitą faktūrą), kuri kartu yra ir prekės garantinis talonas.
Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį centrą pilnos komplektacijo. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).
Atkreipiame dėmesį, kad:
 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” įsakymas (2001 06 29 nr. 217), numato, kad: “Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė gali būti įvertinama ir pirkėjo namuose.”
 suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Oro kondicionierių garantija

1. Oro kondicionieriams suteikiama 24 mėnesių garantija, įrangai būtinas techninis aptarnavimas, atliekamas vieną kartą  metuose, atestuotos įmonės).

Pastaba: Sugedus įrangai, reikalausime dokumento, patvirtinančio , kad techninis aptarnavimas buvo atliktas.

2. Garantija netaikoma jei:

Jei vartotojas nenurodo įrenginio serijinio numerio, arba serijinis numeris ant įrenginio sugadintas;

Jei nekvalifikuotai sumontuota oro kondicionavimo sistema;

Jei buvo pažeistos įrenginio naudojimo taisyklės ar sąlygos;

Jei nebuvo atliekamas kvalifikuotas techninis aptarnavimas;

Jei yra požymių, liudijančių apie bandymus atlikti nekvalifikuotą remontą;

Jei yra pakeista gamyklinė įrenginio konstrukcija;

Jei įrenginys naudojamas ne pagal tiesioginę jo paskirtį;

Įranga buvo transportuota nesilaikant gamintojo reikalavimų;

Esant mechaniniams pažeidimams;

Esant pažeidimams, kuriuos sukėlė pašaliniai daiktai, agresyvios medžiagos, skysčiai;

Esant nesumontuotai ar išmontuotai įrangai, kai nėra galimybės patikrinti montavimo kokybės.

Esant pažeidimams, kurių priežastis – stichinės nelaimės, gaisras, buitiniai veiksniai, atsitiktiniai išoriniai poveikiai (įtampos svyravimas elektros tinkle, žaibo poveikis ir t.t.), taip pat nelaimingi atsitikimai.

Svarbi informacija

Būtina atidžiai susipažinti su įrenginio eksploatavimo instrukcija;

Drenažiniam siurbliukui suteikiama 12 mėn garantija, kuri negali būti pratęsta;

Dėl įrangos darbo nesklandumu, prašome kreiptis į oro kondicionavimo įrangą sumontavusią arba įrenginio techninę priežiūra vykdančią įmonę.